KURIER DPD
za pobraniem26zł

KURIER DPD
przedpłata19zł

600 398 843 biuro@lck24.pl

Regulamin

1. Postanowienia ogólne

1.1. Sklep internetowy, działający pod adresem www.LCK24.pl prowadzony jest przez firmę Lubuskie Centrum Kserokopiarek. z siedzibą w Żaganiu, przy ul. Kopernika 11a/2.

1.2 Nazwy ?LCK?, ?LCK24.pl? ; oraz logo LCK są zastrzeżone i nie mogą być używane w reklamie i publikacjach pokrewnych bez pisemnej zgody firmy Lubuskie Centrum Kserokopiarek

1.3 Zawartość niniejszej witryny (teksty, grafiki, loga, mechanizmy, oprogramowanie i rozwiązania, specyfikacje techniczne i opisy produktów, zawarte pliki) oraz wszystkie jej fragmenty stanowią własność firmy LCK. oraz firm zależnych i są wykorzystywane przez firmę LCK. na podstawie odpowiednich licencji.

1.4 Cała zawartość niniejszej witryny jest objęta ochroną, wynikającą z przepisów polskiego i międzynarodowego prawa autorskiego. Kopiowanie w celach komercyjnych lub nieprywatnych, powielanie, rozpowszechnianie jakąkolwiek metodą poligraficzną, czy elektroniczną, jakiekolwiek inne wykorzystywanie w całości lub we fragmentach informacji, danych oraz innych treści pochodzących z witryny internetowej znajdującej się pod adresem www.lck24.pl bez zgody właściciela, jest zabronione.

2. Warunki sprzedaży i dostawy

2.1. Sklep internetowy www.LCK24.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem internetu.

2.2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, akceptacja regulaminu oraz przesłanie zamówienia.

2.3. Przyjęcie każdego zamówienia jest potwierdzane drogą e-mailową - "Potwierdzenie otrzymania zamówienia". Taki email jest gwarancją, że wysłane zamówienie dotarło do nas.

2.4. Sklep internetowy przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni w roku. Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

2.5. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po potwierdzeniu cen oraz dostępności zamówionego towaru w osobnym emailu.

2.6. Realizacja zamówienia jest uwarunkowana dostępnością produktów w magazynie lub u producentów. W przypadku niedostępności części z zamówionego towaru, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji:
(a) częściowa realizacja,
(b) wydłużenie czasu oczekiwania,
(c) anulowanie całości zamówienia.

2.7. Po potwierdzeniu cen i dostępności zamówionego towaru, dalsza realizacja jest zależna od wybranego sposobu płatności:
(a) w przypadku zamówień realizowanych za pobraniem lub przelewem z terminem odroczonym - natychmiast,
(b) w przypadku płatności kartą kredytową ? po pomyślnej autoryzacji karty,
(c) w przypadku płatności przelewem ? po zaksięgowaniu na koncie kwoty zamówienia.

2.8. Firma LCK zastrzega sobie prawo odrzucenia zamówienia, jeśli:
(a) transakcji nie uda się zautoryzować w systemie płatniczym eCard,
(b) nie zostanie uiszczony przelew w należytej wysokości lub
(c) przesyłka nie zostanie odebrana przez klienta.

2.9. Aby wprowadzić ewentualne korekty do zamówienia lub go anulować należy skontaktować się telefonicznie lub emailowo z działem handlowym firmy LCK.

2.10. Status dostępności produktu powyżej "2-14 dni" wiąże się z koniecznością sprowadzenia danego towaru. W przypadku, gdy Klient wycofa się z zamówienia, zostaje obciążony kosztami logistycznymi na podstawie wystawianej przez LCK rachunku.

2.11. Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym wyrażone są w złotych polskich (PLN).Firma LCK zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedniego poinformowania o tym. W przypadku, gdy zmiana ceny nastąpiła po złożeniu zamówienia przez Klienta, sklep internetowy zobowiązuje się do poinformowania niezwłocznie Klienta o zaistniałej sytuacji. W razie braku akceptacji nowej ceny, zamówienie na określony produkt nie będzie realizowane. Zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji, które uzyskały status ?Wysłane? bądź ?Przygotowane do wysyłki?.

2.12. Klient może negocjować cenę towaru. Firma LCK może zaproponować Klientowi specjalną cenę obowiązującą przez określony czas.

2.13. Do każdego zamówienia wystawiany jest rachunek. Rachunek wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki.

3.Płatności i transport

3.1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
(a) płatność przy odbiorze ? klient płaci za towar na miejscu w sklepie lub należność pobiera kurier bądź listonosz,
(b) przelew bankowy ? standardowy przelew bankowy albo w systemach eCard lub Przelewy24,
(c) przekaz pocztowy ? przekaz realizowany przez Pocztę Polską,
(d) wypukła karta płatnicza ? za pomocą systemów eCard lub Przelewy24,
(e) przelewem z odroczonym terminem płatności ? opcja dostępna po skontaktowaniu się z działem handlowym LCK i podpisaniu umowy,
(f) płatność w ratach - Żagiel.

3.2. Szczegółowe informacje o płatnościach (zasadach ich dokonywania i dodatkowych opłatach) znajdują się na odpowiedniej podstronie .

3.3. Przelewy i przekazy pocztowe należy przekazywać na konto:


AliorBank
97 2490 0005 0000 4500 7021 3246
Lubuskie Centrum Kserokopiarek
ul. Kopernika 11a/2
68-100 Żagań.

3.4. Do każdego zamówienia doliczany jest koszt przesyłki, zgodny z aktualnym cennikiem dostępnym na stronie www.LCK24.pl. Informacja o kosztach przesyłki podawana jest każdorazowo podczas procedury zamówienia.

3.5. LCK realizuje wysyłki za pośrednictwem firm kurierskich DHL i DPD. Wszelkie szczegółowe regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminach tych firm.

4.Zwroty i reklamacje

4.1. Zgodnie z ?Ustawą o ochronie niektórych praw konsumenta oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny? klient ma prawo zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny w terminie do 10 dni od dnia otrzymania towaru, wraz z pisemnym oświadczeniem i otrzymanym rachunkiem. Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu i z kompletem wszystkich części składowych. Przesyłka taka realizowana jest na koszt Klienta.

4.2. Każdą reklamację należy niezwłocznie zgłosić wysyłając maila na adres serwis@lck24.pl lub pod numerem telefonu 600 398 843 jeszcze przed odesłaniem reklamowanego towaru. Nie zgłoszone wcześniej reklamacje nie będą uwzględniane a przesyłka bez nadanego numeru RMA zostanie odesłana na koszt reklamującego.

4.3. Produkt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku opakowania ryzyko uszkodzenia towaru podczas transportu ponosi reklamujący. Firma LCK zastrzega sobie możliwość odesłania reklamowanego towaru, jeśli towar został dostarczony bez kompletnej dokumentacji. Reklamowany produkt dostarczany jest do firmy LCK na koszt klienta.

4.4. Po zakończeniu procedury reklamacyjnej produkt jest przekazywany klientowi osobiście w siedzibie LCK lub za pośrednictwem firmy kurierskiej na koszt:
(a) LCK w przypadku uznania reklamacji (wykrycia wady produktu, która wystąpiła bez winy klienta),
(b) klienta ? w przypadku nieuznania reklamacji, np. gdy wada produktu powstała na skutek nieprawidłowego użytkowania lub przechowywania itp. (z winy klienta), albo w przypadku, gdy podczas testów urządzenia w serwisie wada nie wystapiła.

4.5. Reklamacje towaru rozpatrywane będą w terminie 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do firmy LCK. W przypadku konieczności uzyskania ekspertyzy u dostawcy termin załatwienia reklamacji może ulec przedłużeniu o 30 dni roboczych. Okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas konieczny na naprawę.

4.6. Przesyłki reklamacyjne kierowane do LCK prosimy oznaczać numerem RMA nadanym po zgłoszeniu reklamacji.

5.Postanowienia końcowe

5.1. Firma LCK zastrzega sobie prawo do:
(a) zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia,
(b) wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego.

5.2. Wypełnienie formularza z danymi Zamawiającego równoznaczne jest ze zgodą na przechowywanie oraz przetwarzanie podanych danych osobowych do celów realizacji i rozliczania transakcji. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury lub rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.

5.3. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawek, a także usunięcia z bazy danych. W tym celu należy wysłać wiadomość z określoną dyspozycją na adres e-mail:biuro@lck24.pl. LCK zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. ?O ochronie danych osobowych?.

5.4. Dane dotyczące numeru karty płatniczej i rachunku bankowego, są szyfrowane protokołem SSL. Dane te nie są znane Sprzedającemu ? są przesyłane do firm, którym LCK powierza realizację płatności internetowych (eCard, Przelewy24).